You are currently viewing איך מוציאים קישור להשקת הפושטק

איך מוציאים קישור להשקת הפושטק

אם נרשמתם להשקה של קורס הפושטק ואתם מקדמים את ההצעה ברשת, כדאי שתעקבו אחרי הנתונים של ההשקה כדי שתוכלו להוציא את המקסימום מההשקעה שלכם. הנה הדרכה קצרה שמראה איך עושים את זה.

קישורים להשקת הפושטק

שלב ראשון – כניסה למערכת ההשקות

במערכת השקות יש עמוד שמיוחד להצעה שאתם מקדמים, במקרה שלנו הצעת קורס הפושטק. בראש העמוד נמצא הקישור הייחודי שלכם להשקה. אם מישהו ילחץ על הקישור הזה וירשם להשקה, יש לכם ליד חדש על שמכם.

קישור ישיר להשקת הפושטק

הבעיה היא שאין לכם מעקב אחרי המקור שממנו הגיע הליד.

האם הוא הגיע ממייל ששלחתם לרשימת התפוצה? האם מפוסט שכתבתם בבלוג? ממודעת פייסבוק? איזה בדיוק מודעה עבדה לכם טוב?

מה שאנחנו רוצים זה מעקב אחרי המקור שלי הליד.

שלב שני – יצירת סדרת מודעות ייחודית

נניח שאנחנו רוצים לעקוב אחרי המודעה שממנה הגיעו הלידים שלנו. ניצור קמפיין בפייסבוק, ולכל סדרת מודעות שאנחנו יוצרים, ניתן מספר עוקב.

יצירת סדרת מודעות בפייסבוק

שלב שלישי – יצירת מודעה עם מספר מזהה

נניח שהסדרה החדשה שיצרנו נקראת ad_09. נכנס לתוך סדרת המודעות וגם למודעה ניתן את אותו השם של סדרת המודעות. גם לה נקרא ad_09.

(תודה לשלו יפרח שממנו למדתי את השיטה של מיספור המודעות בדרך הזאת).

יצירת מודעה בתוך סדרת המודעות

עכשיו, כשיש לי מודעה שאני יכולה לזהות אותה, כל מה שנשאר לי זה לקחת את הקישור, ולגרום לו לזהות את המודעה שהוא הגיע ממנה.

שלב רביעי – יצירת קישור מותאם

נקח את הקישור שראינו בשלב ראשון ונוסיף לו את מזהה המודעה שלנו בצורה הזאת: הקישור שלכם + & + ref=ad_09.

הוספת רפרנס למודעה

את הקישור הזה אתם מדביקים בתוך המודעה שלכם.

עכשיו כל ליד שיגיע להשקת הפושטק דרך הקישור שלכם, יהיה עם שם שיזהה מאיפה הוא הגיע.

כמובן שאפשר לכתוב כל מה שרוצים אחרי המילה ref. כל מה שיעזור לכם להבין בצורה קלה מאיפה הגיע הליד.

אגב, השיטה של המספרים עובדת ולא כדאי לשים למשל תאור של המודעה, מכיוון שאפשר להגיע להרבה מודעות. במודעה מספר 100 אתם כבר ממש לא תזכרו מה התאור של כל מודעה…

המון בהצלחה!

 

כתיבת תגובה