You are currently viewing AdvertSuite – לדעת מראש איזה מודעות פייסבוק עובדות

AdvertSuite – לדעת מראש איזה מודעות פייסבוק עובדות

כל מי שמכיר את התחום רוצה להצליח בשיווק שותפים. זו אולי הדרך הכי מהירה לעשות כסף באינטרנט. הבעיה היא שלא רק אתה רוצה להצליח בזה, יש מלא אחרים שרוצים גם… זה אחד התחומים שהכי קל להכנס אליהם, אבל התחרות שם גבוהה מאוד.

אז איך אתה יכול לתת לעצמך יתרון על המתחרים?

אחת הדרכים היא לדעת מראש איזה הצעות יהיו הצעות ריווחיות. כל מי שעוסק בשיווק שותפים יודע שזה אחד האתגרים של המשווקים. בוחרים הצעה, והיא יכולה להיות מוצלחת ולהמיר לרווחים טובים, ויכולה להיות בזבוז של זמן וכסף.

הבעיה היא שאפשר לדעת אם הצעה היא טובה רק אחרי שמנסים אותה. וזה אומר שקודם מוציאים כסף ומבזבזים זמן, ורק אחר כך יודעים מה עובד.

אבל מה אם היית יכול לדעת אם הצעה עובדת בלי לעשות קודם טסטים?

הדרך הבטוחה להצעות שעובדות

זה נשמע בלתי אפשרי לדעת איזה הצעה עובד בשיווק שותפים בלי לבדוק אותה קודם, אבל זה בגלל שכנראה לא שמעת על AdvertSuite. לראות איזה הצעות ריווחיות וכדאי לקדם אותן.

אחת הדרכים לדעת איזה הצעות שותפים כדאי לקדם היא לראות האם אחרים מריצים מודעות ממומנות על ההצעה הזאת. אם הרבה אנשים משקיעים בפרסום, כנראה שהם רואים מזה כסף.

וכאן AdvertSuite נכנסת לתמונה. היא מאפשרת לך לחפש מודעות פייסבוק לפי נישה ולראות איזה מודעות רצות עכשיו, ואיזה רצו בעבר.

איך עובדים עם AdvertSuite

מצאת מוצר שאתה רוצה לקדם? אתה מכניס את השם של המוצר ל-AdvertSuite ורואה האם יש מודעות שמפרסמות את המוצר הזה. אם כן, זה סימן ראשון למוצר טוב.

עכשיו אתה יכול לראות את המודעות עצמן, את הקופי שלהן, את התמונות, ללחוץ ולראות את עמודי הנחיתה וגם איזה מודעה משכה הכי הרבה מעורבות של הגולשים. אתה יכול להשתמש בדיוק באותם האמצעים למודעות שלך.

לא בטוח שההצעה הזאת הכי טובה לפרסם לרשימה שלך, אבל מחפש משהו אחר באותה הנישה? תכניס את מילת המפתח שלך ל-AdvertSuite ותראה את כל המודעות הממומנות שרצות בנישה הזאת. זה יתן לך עוד המון רעיונות של מוצרים שעובדים ושווה להשקיע בפרסום שלהם.

המוצר הזה יכול לשנות את כל עולם שיווק השותפים. בשורה התחתונה, מי שיש לו יותר מידע, יכול להגיע לתוצאות בקלות. בקיצור, יתרון בלתי הוגן על המתחרים שלך.

איך יודעים איזה מוצר לבחור לפרסום?

 

מה זה בדיוק AdvertSuite?

AdvertSuite היא תוכנה שעוזרת לך למזער את הסיכון עם מודעות הפייסבוק שלך. היום פייסבוק היא מקור התנועה הגדול ביותר ברשת, וכל מי שרוצה תנועה, מפרסם בפייסבוק מודעות ממומנות.

AdvertSuite בעצם היא… המרגל שלך. בשלושה צעדים פשוטים, אתה רואה את כל המודעות שמעניינות אותך.

  1. מכניס מילת מפתח, שם של מוצר או שם של חברה שאתה רוצה לראות את המודעות שלה.
  2. ממיין לפי מיקום, כמות המעורבות של הגולשים ותחומי העניין שלפיהם פרסמו את המודעה.
  3. רואה את המודעות – את הקופי, את התמונות, את הוידאו ואת עמודי הנחיתה – כל המידע על הפרסום.

מה אתה יכול לעשות עם כל המידע הזה? ברור, להעתיק את המודעות שעובדות. זה מוריד את כל הסיכון ממודעות הפייסבוק שלך.

מה היתרונות של AdvertSuite?

אתה לא צריך לנחש

כל מי שמנהל קמפיינים בפייסבוק יודע שהצלחה של קמפיין תלויה הרבה בניסוי וטעייה. היתרון של מציאת המודעות שעובדות בנישה שלך הוא ברור. אתה לא צריך לבזבז הרבה כסף עד שאתה יודע מה עוד כמו שצריך עם קהל היעד שאתה רוצה להגיע אליו.

סינון על פי נתונים דמוגרפים

לא רק שאתה יכול לראות מה המודעות המובילות בנישה שלך, אתה יכול לסנן את הנתונים האלה לפי מגדר, גיל ומיקום. ככה אתה מגיע למודעות שהכי רלוונטיות ומדוייקות לקהל שלך.

מציאת כל הפאנל

ידוע שפרסום מנצח מורכב לא רק ממודעה מצליחה, אלא גם מהשלבים שבאים אחר כך, למשל דף הנחיתה. עם התוכנה אתה יכול לראות לא רק את הפרסום אלא גם את השלב הבא, לאן הולך הגולש אחרי שהוא מקליק על הפרסום.

למי מתאימה AdvertSuite?

בגדול לכל מי שמפרסם בפייסבוק. מי לא רוצה לדעת איך עובדות המודעות של המתחרים שלו?

אבל אם נהיה יותר ממוקדים, יש כמה קהלים שיכולים להרויח בגדול מ-AdvertSuite:

  • מוכרים באתר מכירות אינטרנטי/אמזון/שופיפיי – אם אתה מוכר מוצרים פיזיים באינטרנט אתה יכול למצוא את המודעות שרצות כרגע על מוצרים כמו שלך ולראות איזה מודעות ומוצרים מקבלים את התגובות הטובות ביותר.
  • עסקים מקומיים או עסקים קטנים – אם יש לך עסק אתה יכול ראות מה עסקים אחרים בסביבה שלך מפרסמים ולראות מה עובד בשבילם.
  • משווקי שותפים – אם אתה משווק שותפים, אתה יכול לראות מה משווקים אחרים עושים. איזה מוצרים הם בוחרים לשווק, מה הגישה שלהם לגולשים ומה הם מציעים להם, לאיזה דף נחיתה הם שולחים את מי שלוחץ על המודעה ואיך הם מטרגטים את הקהל.
  • משווקים במייל – כן, זאת לא טעות. אחד הדברים שמשווקים עושים זה לבנות על ידי מודעות את רשימת התפוצה שלהם. אתה יכול לראות מה עסקים אחרים עושים כדי להגדיל את הרשימה שלהם.

האפסלים של AdvertSuite

בגרסת הבסיס של התוכנה אתה מקבל אפשרות לחפש במאגרים של מודעות הפייסבוק. מה עוד יש לתוכנה להציע?

  1. פלטפורמות נוספות – אם אתה רוצה לראות את המודעות שרצות גם האינסטגרם, יוטיוב וגוגל, החלק הזה הוא בשבילך. אתה יכול להרחיב את החיפושים שלך גם לפלטפורמות האלה ולראות מה עושים שם המפרסמים.
  2. קורס פרסום בפייסבוק – קורס שמראה לך את כל התהליך להגדלת הרווחים שלך על ידי מודעות פייסבוק בתחומים שונים. מכירות, עסקים מקומיים, אפילייט ואפילו חנויות פיזיות.
  3. רישיון ריסלר – רוצה להציע את המוצר ל-20 מבין הלקוחות שלך ולרשום אותו על שמך? אין בעיה. בשביל זה יש רישיון ריסלר. מתאים לסוכנויות פרסום שרוצים לתת ללקוחות שלהם עוד כלים לפרסום באינטרנט או להגדיל את הערך של ההצעות שלהם ללקוח.

זה הכל! אז אם אתה רציני לגבי כוונות השיווק שלך, מוזמן לבדוק את התוכנה המגניבה הזאת כל עוד היא זמינה. כי מי שנמצא שם ראשון, מנצח.

כתיבת תגובה